Strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą plików Cookies w celu dostosowania do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych zgodnie z Polityką Prywatności.

Zwrot

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane na adres: MIKO Klaudia Getka-Dominiak, ul. Bajana 21/8 01-904 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@groshki.pl).
  4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sklep zwraca Klientowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o odstąpieniu od umowy.
  6. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie (bez żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych).
  7. Sklep ma prawo wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania.
  8. Zakupiony towar wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) należy odesłać na adres:

MIKO Klaudia Getka-Dominiak
ul. Bajana 21/8 
01-904 Warszawa
z dopiskiem “zwrot”.

  1. Zwracany towar powinien być odesłany niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania Sklepu o odstąpieniu od umowy kupna.
  2. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  3. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  4. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Wymiana

  1. W przypadku wymiany produktu sugerujemy wcześniejszy kontakt ze Sklepem, w celu uzgodnienia szczegółów (rezerwacja innego rozmiaru, uzgodnienie warunków wymiany na inny model); jeśli Klient zdecyduje się odesłać towar bezpośrednio, rekomendujemy dołączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanegoformularza odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu (paragon lub faktura).
  2. Wymieniany towar należy odesłać na adres:

MIKO Klaudia Getka-Dominiak
ul. Bajana 21/8
01-904 Warszawa
z dopiskiem “wymiana”

  1. W przypadku wymiany towaru na inny, przesyłka z nowym, wymienionym towarem zostanie wysłana na koszt Sklepu.

Reklamacja

  1. Sklep odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adreskontakt@groshki.pl.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. W przypadku wykrycia wady, towar powinien zostać odesłany na adres Sklepu na koszt Klienta z dopiskiem „Reklamacja”. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę).
  5. W razie uznania reklamacji towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa lub będzie znacznie utrudniona, Sklep – na podstawie ustaleń z Klientem – zwróci Klientowi cenę towaru brutto lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary. Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad towaru ponosi Sklep.

Reklamacja związana ze świadczeniem usług drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: MIKO Klaudia Getka-Dominiak, ul. Bajana 21/8, 01-904 Warszawa, mailowo na adres: kontakt@groshki.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego na stronie kontakt.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.